امید داشته باشیم. هنوز خدا رو داریم.
تابلو روان تابلو LEDي فلاشر تابلو ثابت قاب تابلو روان تابلو پلكسي نوري
✿✿✿ توی مارپله ی زندگی ، مهره نباش که هر چی گفتن بگی باشه ! تاس باش که هر چی گفتی بگن باشه ✿

امید داشته باشیم. هنوز خدا رو داریم.

اگر تنهاترين تنها شوم باز خدا هست

 او جانشين همه نداشتنهاست

 نفرين ها و آفرين ها بی ثمر است

 اگر تمامی خلق گرگهای هار شوند

 و از آسمان هول و کينه بر سرم بارد

 تو مهربان جاودان آسيب نا پذير من هستی

 ای پناهگاه ابدی

 تو می توانی جانشين همه بی پناهی ها شوی

 

دکتر علي شريعتي



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت1:03---6 دی 1389
سلام از اينكه قدم رنجه فرموديد وبه من سرزديد ممنون چشم منتظرت هستم بنام قرباني خدمت بلنگم

الهه
ساعت20:17---4 دی 1389
سلام .ممنون میشم منو با نام سروصدا بلینکی . لطفا بگید با چه نامی لینکتون کنم؟

آرزو
ساعت11:26---4 دی 1389
سلام دوست خوبم ممنون ....که کلیک کردی...خیلی وب توپی داری من لینکت کردم....هر وقت لینکم کردی خبرم کن خوشحال میشم دوباره بیایی پیشمون...

داريوش پرستان
ساعت9:14---4 دی 1389
دوست عزيز وبلاگ شما در وبلاگ من لينک شد.

کلوپ هواداران محمد ومهدی سلوکی
ساعت4:17---4 دی 1389
من لینکت کردم اما هر کاری می کنم لینک نمی شم لطفا خودت زحمتشو بکش.به اسم"کلوپ هواداران محمد ومهدی سلوکی" لینکمون کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 5 / 10 / 1389برچسب:دکتر علي شريعتي,
ارسال توسط محسن